Blogarchief

woensdag 31 mei 2017

Keuzes...deel 2

In mijn vorige blog bad ik het erover dat keuzes binna altijd een financiele kant hebben...deze dus ook. Deze keus heeft 2 kanten...de finaciele kant is dat mijn huidige werkgever mij niet wil (naar eigen zeggen niet kan) bieden wat ze zou moeten...angezien ze dat voor alle expats doet. Helaas voel ik dat ze met mij anders omgaat dan degenen die hier puur komen om te werken en ervaring op te doen in het buitenland. Dat wil zeggen dat ik mijn eigen kost en huisvesting moet gaan betalen, mijn reis naar Nederland en daar 2 maanden zou moeten blijven zonder salaris om te wachten op een werkvergunning...dat gaan we dus niet doen! En deze keus heeft een morele kant. Het feit dat ik mij hier thuis voel en een leven lijdt en me vooral onder de lokale bevolking begeef wordt op zijn zachtst gezegd niet op prijs gesteld door mijn huidige werkgever. Daarbij komt ook dat we (want dit laatste treft niet alleen mij) van onder naar boven en links naar rechts worden geslingerd als het gaat om bedrijfsvoering...en dat deze plek voor mij te rustig en niet bruisend genoeg is...Conclusie: ik ben op zoek gegaan naar iets dat beter bij mij past proffesioneel gezien, maar ook prive! Ik ga guest relations doen voor Nederlandse gasten en F&B control bij een hotel en het Health & Safety beleid opzetten voor 3 hotels, allemaal van dezelfde eigenaar. Wordt een hele kluif, maar ik heb er super veel zin in! En voordat ik daar met frisse moed tegenaan ga kom ik naar Nederland voor een paar weekjes! Nederland kan me in principe gestolen worden, maar al die lieve vrienden en familie zijn me alles waard en ik ga er super van genieten! Ik kom eraan!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten